Veel gestelde vragen

Verkopen jullie oorbellen per stuk of per paar?

Alle oorbellen worden per paar verkocht, tenzij expliciet anders vermeld in de productpagina. Dan staat er duidelijk in de omschrijving: verpakt per stuk.

Welke maten gebruiken jullie voor de ringen?

Bij ringen meten wij de omtrek. De maten die vermeld zijn, is de omtrek aan de binnenkant van de ring, oftewel de maat van uw vinger. Weet u niet zeker welke maat u heeft? Meet dan de omtrek van uw vinger, dit is de maatvoering die wij hanteren.

Ik heb mijn pakketje nog niet ontvangen wat moet ik doen?

Als de Track & Trace code aangeeft dat het pakketje is aangekomen, maar dat is niet zo, neem dan in eerste instantie contact op met de vervoerder. Zij kunnen u het snelst helpen. Mocht dit niet helpen, neem dan contact op met ons via info@shineandplay.nl. Vermeld hierbij direct het ordernummer, uw complete naam en de Track&Trace code zodat wij u zo snel mogelijk kunnen helpen. Wij zullen dan een onderzoek starten bij de vervoerder en zijn dan ook genoodzaakt te wachten tot de uitkomst van dit onderzoek voordat wij verdere stappen kunnen ondernemen. Wij vragen u hierbij ook voor begrip en geduld.

Wat is jullie retourbeleid & hoe retourneer ik mijn bestelling?

Zie daarvoor onze retournerenpagina. Deze kunt u onderaan de website vinden, of u kunt hier klikken.

Het product is uitverkocht, wat nu?

Mocht een product in onze webshop niet meer op voorraad zijn, wordt dit vermeld in onze webshop of wordt het product (tijdelijk) uit de webshop gehaald. Wilt u weten wanneer een item weer op voorraad komt? Schroom niet om ons een mailtje te sturen. Uiteraard hebben wij geen garanties of een product weer snel of überhaupt op voorraad komt, maar we zullen ons best voor u doen!

Waarom kan ik jullie niet bezoeken?

Wij hebben geen showroom. Onze producten worden allemaal vanuit onze opslaglocatie verstuurd.